piątek, 31 stycznia 2014

Liam Payne #2

Wyjeżdżasz na jakiś czas do Londynu. Twoja przyjaciółka przypilnuje dom, ponieważ wynajmujecie go razem. Zostały ci ostatnie 2 godziny do samolotu. Spakowałaś najpotrzebniejsze rzeczy wzięłaś zniosłaś walizki i zeszłaś na dół, gdy zeszłaś już na dól, czekała na ciebie z twoim pieskiem. Powiedziałaś że jednak weźmiesz go ze sobą. Ubrałaś płaszcz, czapkę i szalik, ponieważ na dworze padał lekki śnieg z deszczem. 
-Dobrze to ja idę, żeby się nie spóźnić na samolot.
-Okey. Trzymaj się daj znak jak dolecisz.
-Oki.-Odpowiedziałaś i poszłaś w stronę autobusu który zawiózł was pod sam samolot.
Po kilkunastu minutach siedziałaś w samolocie na wybranym przez ciebie miejscu. Na twoich kolanach siedział Lila ( twój piesek ). Miałaś zaledwie kilka minut do odlotu, więc założyłaś słuchawki puściłaś sobie muzykę i zamknęłaś oczy. Po 5 minutach siada koło ciebie dość wysoki chłopak, popatrzyłaś się na niego, on na ciebie i się po cichu zaśmialiście.
-Cześć. Jestem Liam.
-Hej. Jestem Iza.
-Fajnego masz pieska.
-Dzięki. To jest Lila.
-Spoko. Śliczna jesteś, i całkiem inna niż inne dziewczyny. 
-Dzięki ale ja jestem normalna.
-Właśnie nie.
Gdy Liam był tobą zauroczony, tobie pojawiły się na twojej twarzy rumieńce. Chłopak patrzył się na ciebie kilkanaście godzin( z przerwami ). Zbliżacie się do lądowania. Po kilku minutach wylądowaliście wyszliście już z samolotu. 
-Wiesza gdzie już zamieszkasz ?-zapytał chłopak.
-Nie jeszcze nie wiem, znajdę dla ciebie i Lili jakiś pokój.
-Myślisz że ci pozwole ?
-Nie wiem.
-No właśnie. Mam dla ciebie propozycję ?
-Jaką? Słucham.
-Mam wolny pokój w swoim domu.Mogła byś się do mnie wprowadzić i tak jestem sam.
-No nie wiem a ile kosztuje wynajem ?
-Nic. Dla ciebie wszystko co chcesz.
-No dobrze.
Gdy wyraziłaś zgodę Liam zadzwonił po taksówkę i po 10minutach byliście już pod domem chłopaka. Weszliście ujrzałaś wielką kuchnie z salonem.

Byłaś oczarowana domem, położyliście walizki i poszliście na górę. Tam chłopak miał dwa pokoje jeden z nich to był twój.
 
Liam poszedł po walizki i wniósł ci je do pokoju. 
-Liam ?
-Tak ?
-Dziękuję ci.
-Spoko.
Nie miałaś odwagi powiedzieć Liam'owi co czujesz ale on zrobił pierwszy krok. Liam podszedł do ciebie chwycił cię wokół bioder przyciągnął do ciebie i pocałował namiętnie, chciałaś żeby ta chwila trwała wiecznie, gdy nagle przypomniałaś że miałaś zadzownić do przyjaciółki.
-Liam czekaj zadzwonie tylko do przyjaciółki i powiem że doleciałam potem jak będziesz chciał dokończymy..
-Ok..ok czekam na ciebie ZŁOTKO.
Poszłaś zadzwonić do przyjaciółki. Gdy wróciłaś potknęłaś się o dywan. Liam szybko zareagował i cie złapał, a następnie cię pocałował, kładąc cie na łóżko. Gdy leżeliście miałaś takie pytanie do Liama ale on cię uprzedził.
-Wiesz zakochałem się w tobie. Zechciała byś być moją dziewczyną ?
-Tak...Tak. Właśnie miałam się ciebie o to samo zapytać. 
-Widzisz jak do siebie pasujemy. 
-Tak.
Leżeliście i nagle czułaś jak ręce Liama wędrują do ciebie i rozpinając twój stanik, a przede wszystkim zdjął z ciebie podkoszulek. Byłaś w samej bieliźnie, a chłopak był cały ubrany więc powiedziałaś.
-Liam jak tak nie pozwole leże sama goła a ty ubrany jesteś.-powiedziałaś rozbierając go.
Byliście w samej bieliźnie. Liam zaczął rozpinać twój stanik. Całował cię. W pewniej chwili nie wiedziałaś gdzie jesteś byłaś zatopiona w jego ślicznych oczach. Położyłaś się na Liamie, chłopak był w samych bokserkach, czułaś jak jego bielizna robi się wilgotna, byłaś lekko podniecona, gdyż to cię coraz bardziej podniecało. Liam podjął wyzwanie i pozwolił tobie z niego ściągnąć jego bokserki, a on za ten czas ściągnął z ciebie twoje koronkowe stringi. Byliście już całkiem nadzy. Poczułaś tylko jak w ciebie wchodzi coraz szybciej krzyczałaś. On próbuje cię uspokoić ale nie daje rady. Po chwili przestajecie i kładziecie się pod pościel, zasnęliście. 


Proszę oto Imagin +18 o Liamku... :) Proszę o Komentarz... :)

7 komentarzy:

  1. Uuuu czytam i obserwuję ;** Zapraszam do mnie http://mojeserceto1d.blogspot.com/2014/01/informacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz super, ale dalej jest zbyt mało +18 a skoro to imaginy +18 powinno być tego więcej a jest cały czas mało :/

    P.S Jak byś mogła napisz jakiś imagin w którym jest trójkąt ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisze i pojawi się on już niedługo.. :)

      Usuń
  3. Zajebiaszczy! Taki początkowe opowiadanie a tak to się później rozkręca hah ! :)

    OdpowiedzUsuń